Field Lab

Field Lab

Meten is Weten

In het Field Lab van Runiversity kun je terecht voor verschillende testen en metingen. Ze zijn allen bedoeld om inzicht te bieden van de huidige conditie en om trainingswaarden te bepalen of bij te stellen.

Of je nu traint voor een PR op 5 kilometer of misschien wel je eerste hele of halve marathon wil finishen… Zelfs als je al meerdere marathons op je naam hebt staan of de focus hebt gezet op een ultraloop van 100 kilometer kun je met specifieke trainingswaarden veel meer uit je mars halen, blessures voorkomen en gerichter trainen.

Als hardloper verdien je meer dan een standaard schema van internet en wij bieden je die aandacht met onze begeleiding en kennis.

Coopertest

De Coopertest als maximale inspanningstest om jouw uithoudingsvermogen te meten en interval trainingen gerichter in te zetten. Hoe ver ren jij in 12 minuten?

Lees verder
Hardlopen voor Beginners bij hardloopgroep Runiversity in Arnhem

Maximale Hartslagtest

De Maximale Hartslagtest als Field Test is een stuk eenvoudiger en goedkoper dan in het lab. Bovendien nauwkeurig en inclusief trainingszones.

Lees verder
Doe een Lactaat Test bij loopgroep Runiversity in Arnhem

Lactaat Test

De Lactaat Test helpt je bij het opstellen van persoonlijke trainingszones. Van de testresultaten maken wij een profiel en onderzoeken of dit bij jouw doelstelling past.

Lees verder
Loopstijlanalyse voor Hardlopers bij Runiversity in Arnhem

Loopstijlanalyse

Beter leren lopen maakt je sneller, efficiënter en is het beste medicijn tegen hardloopblessures. Waar begin je? Laat jezelf analyseren en find out!

Lees verder
Leer hydrateren voor een Marathon

Hydratatieplan

Dat we moeten drinken, weten we allemaal. Maar heb je wel eens gehoord van een hydratieplan? We helpen je jouw aanpak te optimaliseren om jouw sportprestaties te verbeteren.

Lees verder
Doe een Zweet Test bij Runiversity in Arnhem voor meer gerichte trainingsdata

Zweet Test

Iedereen zweet, maar er is géén standaard recept. Hoeveel zout zit er in jouw zweet? Test het en gebruik deze kennis in jouw voorbereiding op de marathon!

Lees verder