Interval Training

130,45

Of je de interval training nu extensief of intensief aanpakt, beide zijn in zekere zin moeilijk te noemen. Onze ervaring heeft geleerd dat veel atleten veelal dezelfde fout maten.

Wissen
Artikelnummer: Niet beschikbaar Categorie:

Beschrijving

We zullen er geen doekjes om winden: we zien je het liefste als Ambassadeur in ons team verschijnen. Niet alleen omdat het leven uit meer dan alleen interval training bestaat, het een hoger tarief telt (😉) en goedkoper is voor jou. Belangrijker nog en vooral omdat we je dan vaker zien en dus ook beter kunnen monitoren en coachen. We gaan gemakshalve maar even vanuit dat je trainingsdoel voor ogen hebt.

Toch begrijpen we het dat het ambassadeurschap bij Runiversity niet voor iedereen ideaal is. Het abonnementstype ‘De Intervaller’ is dan een goed alternatief en stelt je in de gelegenheid om toch deel te nemen aan onze interval training.

De voordelen van dit abonnement:

  • Iedere vrijdag een interval training
  • Je hoeft je niet voor iedere training opnieuw in te schrijven
  • Trainingen in TrainingPeaks en een koppeling met jouw trainer
  • Gestructureerde en gepersonaliseerde workouts om direct in jouw (compatible) Garmin horloge te laden of te downloaden (*.FIT file)
  • Aansluiting bij de Atletiekunie
  • Gratis aansluiting bij de Wandelbond
  • Toegang tot al onze online rekentools

Je krijgt nog meer:

  • 2 facturen
    • Eens per kwartaal: € 82,50 voor het lidmaatschap en de trainingen
    • Eenmalig: € 47,95 voor een Runiversity hardloopshirt, veiligheidshesje en de aansluiting bij de Atletiekunie
    • Onze bereidheid een stapje extra te doen

Inclusiecriteria voor de interval training

Voor een plezierige aansluiting bij de groep en om onze coaching te optimaliseren hebben we de volgende inclusiecriteria opgesteld. Deze geldt voor zowel mannen als vrouwen.

  • Tenminste 1 jaar hardloopervaring
  • Kan 90 minuten aan een stuk hardlopen
  • Scoort >2400m op de Coopertest

Kenmerken van de hardloopgroep en haar atleten in enkele regels:

  • Show-up bij de trainingen
  • Commitment naar de hardloopgroep en het schema
  • Niet bang om hard te werken voor jouw doelstelling
  • Doelgerichte hardlooptraining
  • Specifieke interval training
  • Saamhorigheidsgevoel, bereidheid iemand te pacen
  • Frequent aan de start van een wegwedstrijd en soms ook een trailrun

Klik hier om meer te lezen over de trainers van de hardloopgroep en methodiek.

TOP