FORGOT YOUR DETAILS?

Sportrusten

152,00 97,00

Bij het trainen volgens de principes van Sportrusten volg je een programma van 100 dagen. Je combineert slim hardlopen met rustig ademen. Dus: minder kilometers trainen, maar wel gericht met een hartslagmeter.

Op voorraad

Categorie:

Beschrijving

Bij het trainen volgens de principes van Sportrusten volg je een programma van 100 dagen. Je traint 100 dagen omdat uit onderzoek blijkt dat je na 90 dagen een specifiek patroon volgen, jouw hersenen dit patroon onthouden. Jouw aanpak wordt dus autonoom.

In die 100 dagen ga je slim hardlopen met rustig ademen combineren. Dat betekent: minder kilometers trainen maar wel gericht met een hartslagmeter. Hoe dat precies in zijn werk gaat leer je aan de hand van het meegeleverde leesvoer. Natuurlijk heb je ook nog 5000 andere hardloper die je het loophemd van het lijf kunt vragen in de Sportrusten Koffiehoek.

Sta goed voorbereid en goed uitgerust aan de start van je marathon

Ook jij kunt een marathon lopen met het 14-kilometer-schema. Voel je topfit en loop een PR. Duizenden lopers gingen je voor. Met het online programma krijg je een schema op maat en weet je zeker dat je de finish haalt.

Dit is wat je krijgt als je voor Sportrusten kiest:

  • Afname van een Veldtest door een gediplomeerd trainer (op 27 mei in groepsverband of in een één-op-één sessie)
  • Individueel Sportrusten trainingsschema gebaseerd op jouw hartslag
  • Filmpjes, mails en uitleg
  • Inzicht in progressie
  • Hulp met je hartslagen
  • Finishgarantie
  • Toegang tot de Sportrusten “Koffiehoek” en daar antwoord op al jouw vragen
  • Hardkopie van De Marathon Revolutie door Koen de Jong over zijn filosofie achter de unieke methode
  • Hardkopie van De Verademing van Koen de Jong over het belang en de invloed van ademhaling
  • Voortgangskalender met een stickervel om jouw trainingen ‘af te vinken’

Trainen op hartslag

Wat je als eerste wil weten is op welke hartslag jij een marathon kunt lopen. Wij helpen je met de afname van een Veldtest deze te bepalen. De meeste trainingen doe je op jouw marathonhartslag en je zult merken dat je harder gaat lopen bij dezelfde hartslag. Zo weet je zeker dat het goed gaat.

  • Je hartslag als uitgangspunt
  • Je wordt sneller bij marathonhartslag
  • Train 1 keer per week zonder hartslagmeter; ga ‘vogels kijken’ en geniet
  • Je weet zeker dat je niet teveel, maar ook niet te weinig doet

Het online programma biedt heel veel extra’s

Je krijgt met het online programma mails, filmpjes, een persoonlijk schema en antwoordwoord op al je vragen. Je weet zeker dat je slim traint en gaandeweg het traject wordt je steeds fitter. Dankzij de ‘100 dagen tijdlijn’ kun je alle kennis nog een rustig teruglezen.

TOP