Sportrusten

152,00 97,00

Bij het trainen volgens de principes van Sportrusten volg je een programma van 100 dagen. Je combineert slim hardlopen met rustig ademen. Dus: minder kilometers trainen, maar wel gericht met een hartslagmeter.

Op voorraad

Artikelnummer: 2000000000001 Categorie:

Beschrijving

Bij het trainen volgens de Sportrusten methode ga je aan de slag met een trainingsschema van 100 dagen. Je bent veelal zelfstandig aan het trainen maar kunt ten alle tijden bij de trainers van Runiversity terecht voor vragen en/of feedback op jouw vorderingen. Lief en leed delen over jouw voorbereiding kun je ook kwijt in De Koffiehoek, het forum voor Sportrusters.

100 dagen Sportrusten

In deze periode ga je slim hardlopen combineren met rustig ademhalen. Kort door de bocht betekent dit: minder kilometers trainen maar wél gericht met behulp van een hartslagmeter. Hoe dat precies in zijn werk gaat is niet lang een raadsel voor je. Bij het Sportrustenpakket krijg je de nodige kennis op papier: een hardcopy van de Marathonrevolutie en Verademing zijn bijgesloten.

Sta goed voorbereid en goed uitgerust aan de start van jouw marathon

Het schema is er op berust dat je niet allen een goede voorbereiding treft, maar ook goed uitgerust aan de start kan verschijnen. Je hoeft bij deze methode niet de lange duurlopen van 30 (of meer) kilometers te lopen. Met behulp van dit schema kun jij het ook met 14 kilometer goed voltooien. Voel je topfit en loop een PR. Duizenden lopers gingen je voor. Met het online programma krijg je een schema op maat en weet je zeker dat je de finish haalt.

Dit is wat je krijgt als je voor het Sportrusten pakket kiest:

  • Afname van een Veldtest door een gediplomeerd trainer (op 27 mei in groepsverband of in een één-op-één sessie)
  • Individueel Sportrusten trainingsschema gebaseerd op jouw hartslag
  • Filmpjes, mails en uitleg over hardlopen en ademhalen
  • Inzicht in jouw progressie
  • Hulp met je hartslagen
  • Finishgarantie
  • Toegang tot de Sportrusten “Koffiehoek” en daar antwoord op al jouw vragen
  • Hardkopie van De Marathon Revolutie door Koen de Jong over zijn filosofie achter de unieke methode
  • Hardkopie van De Verademing van Koen de Jong over het belang en de invloed van ademhaling
  • Voortgangskalender met een stickervel om jouw trainingen ‘af te vinken’
  • Toegang tot al onze online rekentools

Trainen op hartslag

Wat je als eerste wil weten is op welke hartslag jij een marathon kunt lopen. Wij helpen je met het bepalen met behulp van een Veldtest. De meeste trainingen doe je op jouw “marathonhartslag” en je zal merken dat je harder gaat lopen bij dezelfde hartslag. Zo weet je zeker dat het goed gaat.

  • Jouw hartslag als uitgangspunt
  • Je wordt sneller op marathonhartslag
  • Train 1 keer per week zonder hartslagmeter; ga ‘vogels kijken’ en geniet
  • Je weet zeker dat je niet teveel, maar ook niet te weinig doet

Het online programma biedt heel veel extra’s

Je krijgt met het online programma mails, filmpjes, een persoonlijk schema en antwoord op al je vragen. Je weet zeker dat je slim traint en gaandeweg het traject wordt je steeds fitter. Dankzij de ‘100 dagen tijdlijn’ in jouw Sportrusten profiel kun je alle kennis nog een rustig teruglezen.

TOP